mandag den 16. januar 2012

Visioner, drømme eller fortsæt?


Posted by Picasa
Jeg drømmer.
Eller har visioner. Det ord er bare så stort ... så derfor drømmer jeg. Jeg har sllet ikke fortsæt i Nytåret. Det giver mig dårlig samvittighed. Det gider jeg ikke.
Så jeg drømmer.


Jeg skriver. Tænker. Skriver. Små noter om den enkelte drøm. Engang blev der hvert år bundet en DrømmeNote om en nytårsraket og fyret af nytårsaften. Sammen med en veninde. 


Nu skriver jeg og putter flere drømme i en kuvert. Kuverten forsegles og sættes ind i een af mine Journaler. 


I efteråret 2010 - på Gudum Livsstilshøjskole - blev den afbilledede kuvert fyldt med drømme og sendt ud i Universet. Jeg åbnede den for her efter Nytår. Havde glemt hvad jeg egentlig havde skrevet præcist. Så jeg var lidt spændt. 
Af ialt 5 små post-it noter var de 3 faktisk flyttet fra drømmescenariet til virkeligheden.
Og især den ene overraskede mig.


Drømme for 2011 var  - at udstille min malerier, hilket jeg gjorde flere gange, - at sælge , hilket også skete. Det sidste som overraskede mig var at jeg havde skrevet - at bo med vandudsigt når det bliver muligt .... og se hvor jeg bor idag! 


Drømme for 2012 er nu formuleret , nedskrevet, og forseglet i en kuvert der er bundet fast i min bog. Nu sker det hvis det skal ske, og jeg il automatisk handle efter det så det sker his det er godt for mig og ikke skader andre.


De 2 endnu ikke opfyldte drømme ... tja den ene var knap så vigtig den anden forsætter jeg med for den er delvis opfyldt.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det dog fantastisk at drømme KAN gå i opfyldelse!

    SvarSlet
  2. Ja ikke ;-)
    Send dem positivt ud i universet ...

    SvarSlet