søndag den 9. december 2012

Tid til refleksion .... og Kærligheden er til salg


I år har jeg lavet en lille bog
Sort kardus og wireryg

Det handler om næste år's ønsker
om hvor hen mit liv skal føre mig

Næste år er omdrejningen Kærlighed
i mange hense´ener



Kærligheden 
der sælges
er min gamle Planet
så i fald hvis.....

Bogen er på 4 sider
når jeg har skrevet hvad jeg vil
klistrer jeg den sammen
og må først åbne den næste år

I år her jeg ingen der skal åbnes
overtog jeg min nye Planet
og i januar åbnede jeg kuverten fra 2011
og sandelig om ikke bka drømmen om at bo ved vandet
var opfyldt nu


Så jeg tror det virker 
og virker sådan at nu er min underbevidsthed 'kodet' med det jeg ønker mig så jeg nu - ubevidst -  går i den retning


4 kommentarer:

  1. Kærligheden overvinder alt og jeg synes at din kærlighed til livet er så utrolig smuk og inspirerende. jeg er glad for at være i nærheden kh Henrik

    SvarSlet
  2. Ja Henrik Kærligheden overvinder alt

    Tak for din kommentar

    SvarSlet
  3. Igen ! Du rammer mig hele tiden med dine indlæg !
    Altså det er positivt ment :)
    den gamle planet til salg.... hvem der bare havde pengene ! Jeg skal simpelthen finde mig et lille hus på landet efter den 1-6. Ikke bare et ønske eller en drøm, nej, det er en nødvendighed !
    Og så bliver jeg meget berørt over dine ønsker og drømme for 2013.

    SvarSlet
  4. Ja godt det er positivt,,,

    Der er da mulighed for at låne mit hushvis du er interesseret og har brug for kotrt eller lang tid på landet. Bare sig til....

    Drømme og ønsker er gratis og jeg kanhelt selv bestemme ;-)

    SvarSlet