lørdag den 31. august 2013

Portræt af træt ....og glad Farmor



Efter en dejlig uge med Sønner og Svigerdøtre i Lalandia er der total opladning i stilhed.

Hvad jeg som Mor har givet disse drenge førhen fik jeg syvfold igen . 

At se dem gebærde sig med mad , opvask, lege, babygråd og babyglæde, vandsjask og hvad der følger med 4dage sammen 6 voksne og baby, gjorde at jeg blev noget tudevorn af ren rørthed. Alt klarede de uden mig. Jeg kunne sidde og nyde efter mange års Yden . Svigerdøtrene deltog ligeledes med hver sin force.

Lyder jeg utaknemmelig når jeg siger jeg lige brugte lidt tid på at vænne mig til min nye rolle.?

Da jeg først fik tænkt at det er Ok  bare at tage imod , for jeg har førhen været den der havde overblik og ansvar. Nu er det hermed videregivet til " de unge" ......smiler

Glæder mig til mange fremtidige ture hvor jeg kan NYDE og selvfølgelig yde det jeg nu kan ..... 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar