tirsdag den 3. september 2013

Hjertesorg og hundeglam


Denne dejlige glade uldtot ......... Og nu er det svært at komme videre. ...

Begge mine to dejlige Svigerdøtre er allergiske.
Overfor Pels
...dermed osse overfor Molly , min Molly.

Nu er der kommet et barnebarn og om knap en mdr har jeg to.

Denne sommer har været et mareridt af splittelse, for varmt at have Molly i bilen ved besøg, kun korte besøg hvis Molly blev hjemme..... Og mit mindre og mindre overskud i hverdagen.

Det er ikke et liv for en hund af Molly kaliber.

Hun fortjener en aktiv familie, hun elsker børn, andre hunde , at spille fodbold og spurte. Hun kunne nok opdrages lidt bedre ....det tager jeg helt på min kappe. Hun er nu lærenem og kan de helt almindelige kommandoer. Inklusive High five  ;-) hun er vaccineret og chippet.

Hvis I nu kender den helt rette familie så smid en kommentar her eller på FB.
PS bøse mænd er hun lidt bange for 
Og selv oem jeg skriver glam ja så giver hun kun lyd når der kommer nogen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar